Pakwoi yang tercinto, hikhikhik gelimatnyeeewwww :'D

Aku tak pernah lupa first time dia cakap dengan aku and dia tanya

A: Nadh, nak balik dah ke?
Me: Ha'oh, kenapa?
A: Takda apa, hm nak nombor hp boleh?
Me: Haa, nombor? Nak buatpa?
A: Saje je nak kenal- kenal, boleh?
Me: *fikir lama sikek, tengok muka baik, romantik habis aku pung bagi ah hahaha :D cepat sangat cair kau ni     
         Nadh

Balik sekolah tengok ada text dari nombor yang tidak dikenali. Aku pun text dan tanya siapa, dia pun dengan kereknya menjawab 'manusia lew siapa lagi' aku dalam hati dah 'hi kerek manusia ni'. Lepastu barulah dia jujur dia siapaaaaaa. Text punya text, tetibe dia kata dia suka aku. Fuhhhhh, berbunga habis hati aku ni haaa, gugur bulu ketiak wehhhhh! hahaha :D and then lepas berapa hari tu baru lah aku terima dia sebagai pakwe yang sah dan direstui oleh Ibu bapa ku yang tersayang, And sekarang kiterang bahagia setiap masa, setiap hari, setiap minggu, setiap tahun dan selamanya InsyaAllah :') Love you so much, I hope you still with me poweberrrrrrrrrrrrr CINTA ! :*